menuordersearch
shumiakala.com

بهترین ماشین اصلاح های موجود در بازار ایران و قیمت آنها ,

۱۴۰۳/۳/۱ سه شنبه
(0)
(0)
بهترین ماشین اصلاح های موجود در بازار ایران و قیمت آنها
بهترین ماشین اصلاح های موجود در بازار ایران و قیمت آنها

ملاحظات و وسواسم در پیشنهاد ماشین اصلاح خوب


پیش از صحبت پیرامون معرفی بهترین ماشین اصلاح های بازار اعلام کنم در مجموع انتخاب یک وسیله خوب و پیشنهادش به مخاطبان در ایران کار سختی ست. این سختی چند وجه دارد اول اینکه ما ایرانی ها به اندازه اروپایی ها واژه «خوب» برایمان جا افتاده نیست علتش هم فراوان است. اگرچه واژه خوب در کل یک مفهوم کیفی است اما همین کیفیت در اروپا و امریکا مدرج تر است تا ایران و البته کیفیت در انجا نسبت به ایران بازه نوسانی به نسبت کمتری دارد. در اروپا و امریکا هم استانداردها سخت گیرانه تر است و هم بازار رقابتی تر پس خود به خود کالاهایی از یک سطح پایین تر در آنجا وجود ندارند شاید استوک و دسته دوم فراوان باشد اما وقتی درباره کالای نو و جدید صحبت می‌کنیم مثلا ریش تراش خوب در انگلستان یا آلمان در یک بازه کوچکتری نسبت به ریش تراش خوب در ایران قرار می‌گیرد و طبیعتا کیفیت آن کالاها بالاتر از کیفیت های عرضه شده در بازار ایران است.
مورد دوم هم که پیشنهاد یک کالا خوب مثلا اشین اصلاح خوب به مشتریان سخت می‌کند گشایش و تگناهای اقتصاد عمومی و جامعه ایران است که به یکباره درهای وارادت و مراودات تجاری به رویمان باز می‌شود و به یکباره هم بسته، نوسان نرخ ارز شدید داریم و غیره و در نهایت همه این عوامل اقتصادی روی کالاهای موجود در بازار، کیفیت شان و قیمت شان موثر است.

چون قرار است این راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح در ایران برای مدت مدیدی در اختیار کاربران قرار گیرد چند نکته ظریف را در گلچین کردن و معرفی آنها در نظر گرفتم:
1-    ریش تراش هایی را معرفی می‌کنم که مداومت بیشتری را در بازار ایران فارغ از نرخ ارز، تورم و سختی و سهولت واردات دارند.
2-    ماشین اصلاح هایی که اقبال عمومی داشته و دارند و البته از سطح رضایتمندی بالایی برخوردار هستند.

بنابراین از ذکر نمونه های موردی که ممکن است در مقاطعی از زمان در بازار باشند و در مقاطعی نباشند حتی المقدور اجتناب می‌کنم.
با این مقدمه طولانی به سراغ کلیات ماشین اصلاح خوب می‌روم.

 

ماشین اصلاح خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفتم خوب یک واژه کیفی ست و تا حد زیادی نسبی. یعنی اینکه ممکن است یک ماشین اصلاح برای یک شخص خوب باشد و برای شخص دیگری اصلا محلی از خوب بودن نداشته باشد. مثلا بدیهی ست که یک مشتری با بودجه سه تا چهار میلیون تومانی مدلی از ماشین اصلاح های فیلیپس مثلا ماشین اصلاح 3232 فیلیپس را پسند کند و این کالا برایش یک ماشین اصلاح خوب تلقی شود اما فرد دیگری با بودجه ای معادل 25 تا 30 میلیون تومان این کالا را یک کالای بسیار ضعیف در مقایسه با سری 9000 مثلا ماشین اصلاح فیلیپس مدل 22/9872 با قیمتی در حدود 27 تا 28 میلیون تومان بداند.

پس اولین گام در رسیدن به یک ریش تراش خوب یا ماشین اصلاح خوب اینست که بدانیم چقدر بودجه داریم یا حداقل اینکه چقدر می‌خواهیم برای خرید یک ریش تراش هزینه کنیم. همین گام کلیدی بسیاری از گزینه ها را خود به خود حذف می‌کند.

1)    ماشین اصلاح های خوب بازار ایران با قیمتی زیر 5 میلیون تومان


برند هلندی فیلیپس بی شک متنوع ترین گزینه ها را برای خرید بهترین ماشین اصلاح در اختیار شما می‌گذارد بنابراین هم در محدوده های قیمتی پایین و زیر 5 میلیون تومان و هم در محدودهای قیمتی بسیار بالا ماشین اصلاح های زیادی از برند فیلپیس وجود دارد که حق انتخاب را به مشتری می‌دهد. همین امر گواه این موضوع است که با 5میلیون تومان هم می‌شود ماشین اصلاح خوبی انتخاب کنید.


1-1-    ماشین اصلاح موی سر و صورت فیلیپس مدل MG7910


ساخت اندونزی با کیفیت بالا و طراحی جدید - این مدل پیشرفته ترین و جدیدترین ( ۲۰۲۲) مدل سری ۷۰۰۰ فیلیپس است که به سنسور هوشمند اسکن پوست مجهز شده است - دارای اکسسوری و شانه های متنوع ماشین اصلاح - باطری قدرتمند با طول عمر بالا که بعد از ۵، ۶ بار شارژ و دشارژ به حداکثر کارآیی میرسد و با هر بار شارژ امکان ۴۰ تا ۵۰ بار اصلاح را فراهم میکند- این مدل صفرزن نیست و مناسب ته ریش گذاشتن است - دارای سری شانه قابل تنظیم از ۱ تا ۳ میلی متر که با اندازه ۰.۲ میلیمتر کم و زیاد میشود - تیغه خودتیز شونده بدون نیاز به روغنکاری که پس از چند سال استفاده مانند روز اول تیز میماند –

قیمت حدودی:

 

1-2-    ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715


- دارای فناوری DualCut برای دقت بالا در عملکرد- دارای ۱۳ ابزار مختلف برای اصلاح صورت و بدن- دارای سری موزن بینی و گوش - سری اصلاح بدن با محافظت کننده پوست و قابلیت اصلاح موهای بدن تا ۰.۵ میلی متر- سری و شانه های قابل شستشو- دسته ضد لغزش برای راحتی در حین اصلاح- چراغ نمایشگر وضعیت باتری- تیغه فلزی برای کوتاه کردن و ایجاد خط ریش دقیق- ۸ شانه مقاوم در برابر ضربه شامل ۲ شانه ته ریش (۲،۱ میلی متر)، ۱ شانه قابل تنظیم ریش (۷،۳ میلی متر)، ۳ شانه مو (۹،۱۲،۱۶ میلی متر) و ۲ شانه بدن (۳،۵ میلی متر)

 


مشاهده قیمت لحظه ای و خرید ماشین اصلاح MG7715

 

1-3-    ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5887/10


فیلیپس سری 5000 از برند برتر ریش تراش برقی در جهان، یک اصلاح قوی ارائه می‌دهد و اکنون با هر کشیدن*، موهای بیشتری را کوتاه می‌کند. این ریش تراش مجهز به فناوری پیشرفته SkinIQ است. تراکم موهای شما را تشخیص می‌دهد و برای محافظت از پوست شما مطابق با آن سازگار می‌شود. ما در فیلیپس پایداری را در تمام جنبه های توسعه محصول ترویج می‌کنیم. ما می‌خواهیم ضایعات و همچنین تعداد آداپتورهای USB را که می‌فروشیم کاهش دهیم. صفحه نمایش بصری ما اطلاعات مرتبط را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بهترین عملکرد را از تیغ خود داشته باشید: نمایشگر دارای نشانگر باتری 3 سطحی، دستورالعمل های تمیز کردن و نشانگر ایمنی سفر است.

 

 


1-4-    ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون مدل MGK3921


براون هم یکی از برندهای مطرح در حوزه شخصی برقی ست که البته به لحاظ کمیت و گزینه های عرضه شده در بازار به اندازه فیلیپس قوی نیست اما در مجموع برند براون ماشین اصلاح و ریش تراش خوب کم ندارد و باز هم حق انتخاب با مشتری ست.

 

مشاهده، قیمت لحظه ای و خرید ست اصلاح براون مدل 3921


 
1-5-    ریش تراش فیلیپس مدل S1151


یکی از ارزان ترین ریش تراش فیلیپسی که می‌توانید پیدا کنید و از کیفیت مطلوب یک فیلیپس برخوردار شود به مدل 1151 فیلیپس می‌رسید.

 

مشاهده، قیمت لحظه ای و خرید ریش تراش فیلیپس مدل 1151

 

نظرات کاربران ( 0 نظر)
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

پرفروش ترین کالاها
+
_
رنگ : مشکی - کل کرایه بر عهده مشتری
مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action-  D100
رنگ : مشکی - کل کرایه بر عهده مشتری
مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action- D1002,200,000 تومان 1,710,000 تومان مشاهده
+
_
فروش ویژه پاییزه 1403 (قیمت لحظه ای)
 اتو مو مک استایلر مدل MC-2028
فروش ویژه پاییزه 1403 (قیمت لحظه ای)
اتو مو مک استایلر مدل MC-2028 3,850,000 تومان مشاهده
+
_
مشکی
 سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7250
مشکی
سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7250 3,075,000 تومان 2,848,000 تومان مشاهده
+
_
فروش ویژه پاییزه 1403 (قیمت لحظه ای)
 سشوار ایتالیایی پرومکس 2500 وات مدل 7865
فروش ویژه پاییزه 1403 (قیمت لحظه ای)
سشوار ایتالیایی پرومکس 2500 وات مدل 78655,202,000 تومان 4,550,000 تومان مشاهده
بستن
ورود به کاربریورود به کاربری
کد امنیتی :کد امنیتی
می خواهید ثبت نام کنید ؟
عضویت